Heb jij veel te maken met klanten? Dan is dit boek van zo’n 110 pagina’s echt iets voor jou. Optimaliseer je klantgerichtheid met Raving Fans!

Optimaliseer je klantgerichtheid

Raving Fans!

Gastblog door Sam den Hollander

raving fans boekDe schrijvers (Ken Blanchard en Sheldon Bowles) nemen je mee in een pakkend en herkenbaar verhaal waarbij een Area Manager leert hoe hij de service voor zijn klanten kan optimaliseren. De Area Manager word mysterieus meegenomen langs verschillende plekken en net wanneer je als lezer denkt het toch echt wel door te hebben, gaat het nog een stapje verder.

Raving Fans! geeft je tips hoe jij beter met je klanten kunt omgaan. Binnen no-time zorg jij voor die terugkerende klant. Je blijft de kwaliteit van de service die jij verleent waarborgen. Zeker in een tijd waarbij alles ”snel” moet en veelal ”digitaal”, is het interessant om te lezen hoe jij de optimale beleving voor de klant kunt waarborgen.

Ben je zelf leraar, manager of leider van een groep of afdeling dan gaat er gedurende dat je het boek leest meerdere malen een lampje bij je branden. Dit maakt het lezen leuk, maar nog belangrijk: toepasbaar en nuttig. Je kunt er vandaag al mee beginnen.

Van klanten naar Raving Fans!

Een kort gastblog van Sam den Hollander.