Iedere man kan iets legendarisch

Het is de insteek van de wereldwijde Odyssey Campagne van premium biermerk Heineken. Met een vernieuwende commercial, niet met acteurs maar met echte mannen, laat Heineken zien dat wij allemaal beschikken over een legendarisch talent. Heineken roept ons dan ook op om de grenzen te verleggen en alles uit het leven te halen. Over welke legendarische eigenschap beschik jij?

Heineken: The Odyssey Campagne

Voor de Heineken-drinkers is een legendarisch podium gecreëerd om hun talenten te delen. Om ergens legendarisch in te zijn heb je een reis van ontdekking en avontuur nodig. Voor de eerste keer in haar geschiedenis heeft Heineken bij haar casting voor de commercial geen gebruik gemaakt van acteurs, maar van ‘echtemannen. Wij nemen de centrale rol in en pronken met onze legendarische status in een reeks uitzonderlijke stunts. Elke man kan iets legendarisch. Dus jij ook!

Authenticiteit van Heineken: The Odyssey

In vorige campagnes hebben mensen opgemerkt dat de mannen die ingezet werden in eerdere campagnes overdreven ‘getalenteerd’ waren. De TVC laat echte mannen zien die hun uitzonderlijke vaardigheden showen. De vaardigheden dienen om het grote publiek te inspireren. Vanwege alle discussie over de ‘echtheid‘ van deze mannen is een aanvullende Casting Video uitgebracht waarbij een PR-dame van Heineken commentaar geeft op de discussie. Het is opgezet om op een innovatieve en creatieve manier alle vragen te beantwoorden omtrent de echtheid van de commercial. Laat je inspireren en ontdek jouw talent, enjoy Goodlife!