fbpx
upgrade-jouw-stijl-met-de-nieuwe-puma-slipstream
upgrade-jouw-stijl-met-de-nieuwe-puma-slipstream

Upgrade jouw stijl met de nieuwe PUMA Slipstream

The fastest sports brand in the world, PUMA, introduceert de nieuwe (maar wel al deels bekende) Slipstream sneaker. Met deze sneaker halen ze het typische basketbal uit de jaren ’80 naar de moderne hedendaagse tijd. Zonder de bekende kwaliteit aan te tasten, is deze Slipstream een echte court klassieker die herontdekt is. Tijd voor een feestje dus! PUMA Benelux heeft dan ook een campagne ontwikkeld, met 6 Nederlandse en een Belgische artiest, die via Instagram en Out Of Home wordt uitgerold.

Waar Slipstream begon

We gaan terug naar 1987, toen de Slipstream als high-top basketbalschoen de SKY LX opvolgde. Deze Slipstream was ontworpen voor de serieuze speler, een echt prestatiemodel. Het zou een pionier geweest zijn door het innovatieve materiaalgebruik en de versieringen zoals faux slangenleer en nepbont. In 2002 kwamen de Slipstream-modellen al terug op de Japanse markt (zoals de Snake en Beast). De honger naar meer-is-meer sneakers moest immers gestild worden. Hierna werden de Slipstream sneakers gemaakt in speciale ‘made in Japan’ versies.

Waar we nu staan

Inmiddels, 35 jaar na de start van de Slipstream story in 1987, is dit verhaal nog lang niet afgelopen. Sterker nog, PUMA schrijft nu juist het nieuwste hoofdstuk door de legendarische schoen terug op de markt te brengen in verschillende kleuren. We hebben het nu over een strakke, moderne uitstraling gecombineerd met het basketbal-DNA van vroeger. Een sculpted middenzool, nieuwe overlays en een geüpgraded kraanconstructie… De nieuwe Slipstream is gewoon beter dan ooit!

Een bijbehorende campagne

PUMA laat deze nieuwe sneaker-drop niet zomaar voorbij gaan. Ze hebben een eigen versie van de campagne genaamd “Welcome Unbored” ontwikkeld ter ere ervan. Naast PUMA ambassadeurs Yade Lauren en Défano Holwijn zien we ook JayWay, Bully, Sterre Marith, Zoë-Jadha en K1D terug in deze campagne. Ze laten zien dat deze sneaker staat voor toegankelijkheid, het kunnen uiten, reizen en connecten waar en wanneer je maar wilt.

Sneakers maken de man, enjoy goodlife!

Vind meer schoenen op het lifestyle voor mannen platform mensgoodlife.