fbpx
Van-Gils-laat-de-leeuw-los-met-Kevin-Richardson
Van Gils

Van Gils laat de leeuw los met Kevin Richardson

Van Gils laat de leeuw los met Kevin Richardson, de ‘Lion Whisperer’, die zich inzet voor het behoud van deze prachtige Afrikaanse roofdieren. Het modemerk Van Gils is ‘official tailer’ van de KNVB en heeft als thema ‘No Stitch – No Story’, waarmee het zich richt op echte mannen met echte verhalen. Kevin Richardson is zo’n man met een verhaal. Met Kevin als ambassadeur kleedt Van Gils hun WK campagne in een stijlvol jasje, waarbij terecht wordt ingespeeld op de bewustwording van het natuurbehoud.

De missie van Kevin Richardson

Kevin Richardson werkt al jaren met wilde dieren. Zijn missie is om Afrikaanse roofdieren een veilige plek te bieden waar ze worden beschermd van jacht, ziekten en illegale handel. Zijn werkwijze is opvallend en bewonderenswaardig. Liefde, begrip en vertrouwen is zijn middel om een persoonlijke band op te bouwen. Geen kettingen, stokken of geweld. De relatie van Kevin met deze krachtige dieren (niet zo maar een puppy) spreekt tot verbeelding en opent hiermee vele deuren. De samenwerking met Van Gils volgt in een reeks van reportages, documentaires en uitzendingen op internationale televisiezenders.

Van-Gils-laat-de-leeuw-los-met-Kevin-Richardson-afbeelding
Kevin Richardson als ambassadeur voor Van Gils

Samenwerking met Van Gils

Als ambassadeur van Van Gils zien we Kevin Richardson in deze campagne knuffelen, spelen en voetballen met zijn volwassen leeuwen. Van Gils is naar eigen zeggen niet alleen ‘proud tailer’ van de KNVB maar ook ‘supporter’ van leeuwen in het wild. Van Gils steunt wilde leeuwen door 50 euro per KNVB pak te doneren aan de Kevin Richardson Wildlife Sanctuary, dat opkomt voor het welzijn van wilde leeuwen. We zien Kevin Richardson, de man met een missie, stijlvol gekleed in een Van Gils pak en met meer vertrouwen dan ooit tevoren. Een inspiratie voor iedereen.

“Van Gils gelooft dat de juiste kleding mannen het vertrouwen geeft om alles uit het leven te halen wat erin zit, Kevin haalt niet alleen alles voor zichzelf eruit, maar ook voor de leeuwen”, aldus Robert Meijer, CEO Van Gils.

De leeuw is het nationale symbool van Nederland en staat voor moed. De leeuw is in gevaar, maar samen staan we sterk. Awareness creëren voor de benarde situatie waarin wilde leeuwen zich bevinden is dan ook heel belangrijk. De sponsorschap van Van Gils met de KNVB, gekoppeld aan het welzijn van de leeuw, is een prachtige boodschap.

Van-Gils-laat-de-leeuw-los-met-Kevin-Richardson-foto
Kevin Richardson stijlvol met Van Gils